[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” template_class=” aria_label=” av_uid=’av-388a8n’ sc_version=’1.0′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kwu7jta8′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

نورپردازی درخت

تصویر اول) نورپردازی پایین تاب از درختان زیتون، روشنایی پیاده راه و پلکان را تامین می کند. چندین نور بالاتاب و پایین تاب، شاخه ها، تاج  درختان، کوزه و دیوار سنگی را به نمایش می گذارند.

تصویر دوم) نورپردازی بالاتاب درخت توس در این درختراه، تجربه یک راه جادویی را خلق می کند. چراغ های پنهان شده، نور مسیر و نورپردازی پرچین را تامین می کنند.

تصویر سوم) بلوط نورپردازی شده به مهمانان خوش آمد می گوید. نورپردازی پایین تاب بر روی دیواره و گیاهان راه را شاخص می کنند. نورپردازی روی مجسمه انتهایی راه را نشان می دهد و مهمان ها را به سمت مسیر باغ هدایت می کند.

تصویر چهارم) نورپردازی پایین تاب ملایم از روی درختان بلوط، حس ورودی را خلق می کند. دو چراغ با نور فیلتر شده توسط شاخسار و خزه های روی آن، تنه درخت را گریز (نورپردازی نزدیک سطح) کرده، کوزه ها، جایگاه های درب ورودی، و محیط را روشن می نماید. چراغ دیگری در داخل نیز آغاز مسیر به سمت خانه را  نمایش می دهد.

منبع : اینستاگرام نور زرمهر درفام
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *